یک پاک کننده دستگاه التراسونیک روی نیمکت جمع و جور که به سادگی با استفاده از کنترل های مکانیکی کنترل می شود، قابل تنظیم دما بین 20 تا 80 درجه سانتیگراد مستقل از وضعیت چرخه تمیز کردن. زمان تمیز کردن قابل تنظیم 0-20 دقیقه. همراه با درب فولادی ضد زنگ و سرب اصلی قابل جابجایی، استفاده از سبد به صورت جداگانه توصیه می شود. گرمایش قدرتمند 500 وات و قدرت دستگاه التراسونیک 500 وات، عملکرد تمیز کننده مافوق صوت قوی را برای از بین بردن کثیفی، چربی روغن و آلودگی از طیف گسترده ای از سطوح سخت فراهم می کند. فرآیند دستگاه التراسونیک به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق تمیز کردن معمولی که کار فشرده‌ای دارد، به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بوده‌اند برسید. به عنوان یک فرآیند نیمه خودکار، نتایج قابل تکرار به راحتی در کسری از زمان تمیز کردن دستی قابل دستیابی است.

آلندال اولتراسونیک، بخشی از گروه آلندل، از سال 2003، پاک کننده‌های دستگاه التراسونیک را برای کاربران تا بخش‌های صنعتی عرضه می‌کند، با طیف وسیعی از مخازن ذخیره‌ای از 0.7 لیتر تا 288 لیتر، که در دسترس هستند. اندازه های سفارشی در داخل و خارج از محدوده ذخیره شده نیز برای مشخصات مورد نظر مشتریان ساخته شده است.

برای حذف روغن، گریس، سیالات سنگ زنی، سیالات پولیش، بقایای رنگ، شار، لایه های اکسیدی، رسوبات کربن، رسوب از تقریباً همه سطوح و حتی از مکان های غیرقابل دسترس، در حالی که با نهایت دقت، قطعه را تمیز می کنید. بسته به کثیفی و کارایی مورد نیاز از پاک کننده دستگاه التراسونیک برقی مخصوص استفاده کنید (شماره 082930 و بعد). قسمتی که قرار است تمیز شود باید کاملاً توسط مایع تمیز کننده احاطه شود.