اگر ظروف تخت و سایر سرویس های نقره را خرده فروشی می کنید یا یک مغازه عتیقه فروشی یا سطل فروشی دارید، احتمالاً افرادی که به فکر دور انداختن سرویس های نقره ای هستند که برای نسل ها در خانواده بوده اند اما تیره و کدر شده اند، به ملاقات شما آمده اند. اگر احساس بی‌میلی آن‌ها برای دور ریختن نقره را احساس کردید، می‌توانید یک جایگزین ارائه دهید: بازگرداندن آن به حالت جدید با استفاده از یک پاک‌کننده دستگاه اولتراسونیک.

کدر شدن نقره به طور طبیعی اتفاق می افتد و به دلایل زیادی نشات می گیرد. اگر اجازه داده شود تا قطعات نقره‌ای در نهایت سیاه می‌شوند، که تمیز کردن را دشوار می‌کند، به خصوص اگر الگوهای پیچیده وجود داشته باشد. برخی از شیب های شیمیایی را می توان برای از بین بردن تیرگی استفاده کرد اما در واقع می تواند به سطح نقره آسیب برساند. در عوض، چند دقیقه در محلول پاک کننده دستگاه اولتراسونیک به سرعت و با خیال راحت لکه ها را در حالی که مشتری شما نگاه می کند از بین می برد.

تمیز کردن اولتراسونیک با فرآیندی به نام کاویتاسیون دستگاه اولتراسونیک در محلول تمیز کننده اولتراسونیک انجام می شود. کاویتاسیون زمانی ایجاد می‌شود که مبدل‌های اولتراسونیک با انرژی ژنراتور میلیاردها حباب دقیقه‌ای ایجاد می‌کنند که وقتی با سطح قطعات در حال تمیز کردن تماس می‌گیرند، منفجر می‌شوند و آلاینده‌ها را می‌برند. حباب‌ها به شکاف‌های الگوی پیچیده می‌رسند تا با خیال راحت لکه‌ها را از بین ببرند که دسترسی به آن با برس یا پارچه پولیش غیرممکن است.

برای تمیز کردن قطعات نقره، ما یک پاک کننده دستگاه اولتراسونیک مانند صفحه پیشخوان با ظرفیت 1.5 گالن را پیشنهاد می کنیم که موجود است. یکی از ویژگی‌های مهم این پاک‌کننده اولتراسونیک، عملکرد خودکار "جلو کردن" آن است که توزیع همگن دستگاه اولتراسونیک را در سراسر حمام ارائه می‌کند. این از پتانسیل ایجاد رگه ها روی سطح نقره جلوگیری می کند.