یکی از ویژگی های شگفت انگیزی که من را در مورد این محصول تحت تاثیر قرار می دهد، مخزن بزرگ تمیز کننده دستگاه التراسونیک آن است. با ظرفیت مایع 17 اونس، این می تواند به راحتی چندین قطعه جواهرات، عینک و سایر لوازم جانبی را در یک زمان تمیز کند. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند زیرا می توانید کل مجموعه خود را در مدت زمان کوتاهی به طور کامل تمیز کنید.

این دستگاه التراسونیک می تواند به طور موثر وسایل را بدون نیاز به جابجایی آنها در اطراف تمیز کند. امواج مافوق صوت که در آب حرکت می کنند، امواجی هستند که از شکاف های عمیق و کم عمق اقلام حرکت می کنند. تنها چیزی که لازم است قرار دادن کالا در مخزن و روشن کردن پاک کننده دستگاه التراسونیک است.

من همچنین دوست دارم که چگونه می توانید به راحتی از آن برای تمیز کردن انواع وسایل، نه فقط جواهرات، استفاده کنید. این می تواند به طور موثری از پروتزهای مصنوعی، ساعت ها (فقط دستبند، این می تواند مکانیسم را خراب کند) و سایر اقلام کوچک را اداره کند.

این پاک کننده دستگاه شستشو التراسونیک برای عینک از فرکانس 42 کیلوهرتز استفاده می کند تا آب را به طور کامل به هم بزند تا حباب های ریز بیشتری ایجاد کند. این بدان معناست که برای تمیز کردن وسایل معمولی مانند عینک و جواهرات ساده به چرخه های تمیز کردن کمتری نیاز دارد. با این حال، هنوز هم برای اقلامی با طرح های پیچیده و جزئیات کوچک، مانند سکه، زمان بیشتری طول می کشد.

ویژگی‌ای که در این پاک‌کننده دستگاه اولتراسونیک بسیار هیجان‌زده‌ام کرد، بزرگی مخزن تمیز کردن آن است. با ظرفیت تقریبا 20 اونس، این محصول می تواند چندین مورد مختلف را در یک زمان تمیز کند. به اندازه کافی عمیق است که می تواند تقریباً مجموعه کاملی از برس های آرایش یا چندین عینک را به طور همزمان تمیز کند.