محصولات ممکن است مشخص کنند که باید از طریق همان چرخه پردازش شود، زیرا اکثریت ابزارها از طریق آن پردازش می شوند.

اگر دستگاه چند تنظیمات داشته باشد و تمرین از تنظیمات متنوع استفاده می کند توصیه می شود با تولید کننده دستگاه در چه چرخه ای که آنها توصیه می کنید صحبت کنید یا سعی کنید رمزگشایی کنید که کدام چرخه بیشتر از آن استفاده می شود.

اگر این تمرین منابع خود را برای انجام تست فعالیت حمام التراسونیک بر روی تمام چرخه های موجود مورد استقبال قرار دهد، اما زمان مصرف آن، این تمرین را راحت می کند تا بداند که هر چرخه دارای سطح خوبی از فعالیت برای اطمینان از پاکیزگی است.

هنگام انجام آزمایش فویل، چگونه باید نوارها را طرح بندی کنم؟

هنگام انجام روش تست فویل، روش بستگی به اندازه حمام دارد. اگرچه نه نوار فویل در روش تست HTM 01-05 مشخص شده است، ایزوفرم متوجه شده است که این می تواند بیش از حد برای مخازن کوچکتر باشد.

اگر آزمون بر روی یک پاک کننده حمام التراسونیک با مخزن 1.5 لیتر یا کمتر انجام شود، ایزوفرم توصیه می کند که چهار نوار فویل که 120 میلیمتر از عمق مخزن استفاده می شود، استفاده شود. برای تمیزکنندگان اولتراسونیک با تانک بزرگتر از 1.5 لیتر از نه نوار فویل که 120 میلیمتر از عمق مخزن هستند استفاده می شود.

روش: تست فعالیت دستگاه التراسونیک دو بار، یک بار با استفاده از فویل صحیح که مطابق با مقررات، و سپس دوباره استفاده از فویل آشپزخانه. هنگامی که تکمیل نتایج را مقایسه کنید. چه چیزی باید پیدا شود این است که فویل آشپزخانه بیشتر از فویل است که مطابق با استانداردهای مورد نیاز است.

این نشان می دهد که اگر یک تمرین از فویل آشپزخانه استفاده کند، ممکن است هر گونه مشکلی را با استفاده از حمام پنهان کند و نمایشی دقیق از فعالیت حمام التراسونیک را ارائه نمی دهد.